5/3/14

Καλοκαιρινές αστάθειες Μαρτίου

**Σημείωση: Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη από τους αναγνώστες αυτού του blog, ωστόσο λόγω θρασύτατης και επαναλαμβανόμενης κλοπής των φωτογραφιών μου από διάφορους δικτυακούς ιστότοπους χωρίς την απόδοση των credits και την αναφορά της πηγής με ενεργό link το οποίο θα παρέπεμπε στον ιστότοπο μου, από όπου και εκπλάπη το υλικό, όπως ρητά αναφέρεται στην αρχική σελίδα του παρόντος blog, από 05.03.2014 και στο εξής, όλες οι δικές μου φωτογραφίες εδώ θα παρουσιάζονται επίτηδες με μεγάλο υδατογράφημα μάρκας "anti-zougla" και σε χαμηλή ανάλυση. Όποιος επιθυμεί να έχει αντίγραφο κάποιας φωτογραφίας μου χωρίς το μεγάλο υδατογράφημα, θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μου μέσω του mail που παρέχεται στο προφίλ μου, σε αυτό το blog, βλέπε δεξιά στην ενότητα "πληροφορίες - προφίλ"**

Δεν υπάρχουν σχόλια: